בד"ה: העיתונאי הותיק יצחק נחשוני הסתלק בפתאומיות

מהדורת הבוקר No Comments on בד"ה: העיתונאי הותיק יצחק נחשוני הסתלק בפתאומיות

בד"ה: העיתונאי החרדי יצחק נחשוני ז"ל הלך לעולמו בפתאומיות. נחשוני ז"ל שימש כעיתונאי בכיר בכלי תקשורת שונים ובעיקר ב"קול חי" כאן הוא שימש כמנהל התוכניות, מגיש תוכניות, ומשתתף קבוע בפאנלים ופרשוניות בתוכנית מהדורת הבוקר בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם שספדו לו במהלך המהדורה עם הגעת הבשורה הקשה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברוך דיין האמת: העיתונאי החרדי יצחק נחשוני ז"ל הלך לעולמו בפתאומיות. ר' יצחק נחשוני ז"ל, נולד בבני ברק לפני כ-70 שנה ליהודה נחשוני, שהיה עיתונאי וסופר ומראשי תנועת פא"י. למד בתלמוד תורה מרכז של החינוך העצמאי בבני ברק ובישיבת תל אביב, ולאחר מכן בישיבות "הישוב החדש" "איתרי" ו"חברון". נחשוני התגורר בפתח תקווה. בניו הם העיתונאי קובי נחשוני, והמוזיקאי אהרלה נחשוני, ואחיו של הרב משה נחשוני רב העיר ראשון לציון.

בצעירותו כתב נחשוני בעיתונים שונים והקים יחד עם ישראל קצובר את השבועון "יום השישי" שנחשב לפורץ דרך בתחומו ואבי השבועונים החרדיים.  נחשוני היה גם מעורכי התכניות ברדיו קול חי במשך כמה שנים. נחשוני הרבה להתראיין לכלי התקשורת החרדיים, בין השאר הוא היה עולה כפרשן באופן קבוע יחד עם יהודה אבידן ב"קול חי" מדי בוקר וכן הוא משתתף קבוע בפאנלים במסגרת שידורי הבחירות בערוצי הרדיו החרדיים, כמו כן נחשוני הגיש את התכנית "מדינה בתוך מדינה" ברדיו קול חי.

נחשוני ז"ל חלה בתקופה האחרונה, אך המשיך לעבוד, להתראיין ולהשפיע עד שהסתלק הבוקר בפתאומיות. יהי זכרו ברוך.

מגישי התוכנית הבוקר שהיו חבריו הטובים, נפרדו ממנו כמעט בלי מילים – האזינו



0 תגובות